marți, 3 ianuarie 2012

Capitolul I: Rose

sursa foto: http://www.funkybiz.ro

Poveste
Enjoy!:)

- Am fost cu ea la psihiatru astazi...va trebui sa o internam cel putin o saptamana, asa a spus medicul.
- Nu crezi ca exagerezi? spune Neale zambind. Stii ce cred eu despre asta! Las-o sa creasca, da-i timp! Mereu asa faci..te precipiti si dupa care iti pare rau. La 5 ani tu nu ai avut prieteni imaginari? E copil! Las-o!
- Cine exagereaza acum? Tu nu vezi ce face? Astazi cand m-am dus sa o trezesc era treaza deja, de obicei nu se trezeste singura - stii bine! raspunde raspicat Emily. Era in mijlocul camerei stand pe cele 3 perne mari, mi-a spun ca prietenul ei o invata culorile, cele 7 culori principale, auzi tu, 7 culori principale!!!
- Nu stiu care-i mai nebun dintre noi...tu sau eu - pentru ca iti ascult toate tampeniile astea.
- De e te agiti asa?
- Nu are importanta! Du-te si lasa-ma! Vezi-ti de'ale tale! Dar nu-ti permit sa-mi internezi copilul la nebuni, nebuna esti TU!
- Bine! Facem cum vrei, dar daca...
- Dar ce?!?! Ce sa gresesc, Emily? Gresesc prin faptul ca ii dau copilului meu timp sa creasca, sa de dezvolte armonios?
- Probabil, Neale!
- Ramane de vazut!
20 de ani mai tarziu

De doua zile vad numai patru pereti. Ce se intampla cu mine?! Ma afund in ciocolata, scaparea, evadarea mea! Imi vindeca ranile si-mi aduna kilogramele. Ce mai conteaza? M-am gandit, nu cred ca mi-ar fii greu...dar oare ma va pedepsi? Probabil m-ar arunca in cel mai intunecos colt al iadului forever, pedeapsa de veci. Da! cred ca as putea suporta sau poate nu?! ma strabat sute de ganduri, miliarde..dar de unde vin gandurile totusi? imi apartin? la cat de repede circula - bum, bum..cu viteza lumini (hahahahah). ma amuz si eu, sa-mi mai treaza amaraciunea, dar nu am uitat...

VA URMA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu